Πέμπτη 23 Αυγούστου 2012

Στο τώρα..


    Υποτάξου σε μένα.. μόνο για σήμερα, για μια μέρα.. μόνο για τώρα.. για μια στιγμή. Και μετά θα σ΄ ακολουθήσω εγώ.. για να δω πως φεγγίζουν τα φωτάκια σου το βράδυ ή πως σβήνουν τα κεράκια σου όταν τα φυσάει ο άνεμος, Ή πως ακούγεται ο ήχος της βροχής όταν κάποιος είναι στο πλάι σου.. Πώς ακούγεται μια μελωδία μαζί με τον ήχο της φωνής σου ή πως φαίνομαι εγώ όταν σ΄ έχω στην αγκαλιά μου.. Πώς ταξιδεύουν τα πλοία όταν εσύ κρατάς ένα βιβλίο για συντροφιά.. Ή ποιά είναι η μυρωδιά από τα σεντόνια σου όταν κάποιος ξαπλώνει πάνω σ΄ αυτά. Ή πόσο χαοτικός είναι ο καπνός από το τσιγάρο σου.. Γεύσου την ανάσα μου και γλίστρα στον ιδρώτα μου επάνω. Κύλα στις καμπύλες του κορμιού μου, στις χαρίζω.. Χώρισέ με μετά, ελευθέρωσέ με από τη δική μου φυλακή και άσε με να ταξιδέψω στις θάλασσες και τα ποτάμια σου.. Όσο μακριά ή όσο κοντά κι αν είναι, όσο πίσω ή όσο μπροστά. Μου φωνάζουν, με φωνάζουν.. Σε δρόμους και δρομάκια θα με βρούν, σε ήλιους και αστέρια, σε φτηνά και σε ακριβά, σε ξεχασμένα και αξέχαστα. Υφαίστεια τα μάτια μου και λάβα τα δάκρυά μου. Πόσο μ΄ αρέσει όταν εκρύγνονται; Ανέλπιστα! Ειλικρινά με πόθο.. Ακούω το μειδίαμα, βλέπω τις ανάσες σου.. χρωματιστές, αχνές.. να καίνε κάθε κύτταρό μου, να εισχωρούν στο μέσα μου. Πανηγύρια στα μαλλιά σου, παγωτά και γλυφιτζούρια να τα γλείψω..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου